עמוד הבית סרטן אפשר לנצח סרטן הלבלב תזונה אנטי סרטנית סרטן הערמונית סרטן העור סרטן השד סרטן כללי סרטן המעיים
N.M.C יעוץ והדרכה ברפואה משולבת רב תחומית מיסודו של הרב אדלר שליט"א
ת.ד. 14416 ת"א מוקד ארצי טל. 03-686-8008 סניף י-ם 02-623-3234
כל יום א בשעה 9.00 בלילה, שידור חי בהשתתפות מאזינים/ות. לשמיעת שידור הרדיו לחץ כאן.

 


הטיפול החדשני ביותר לסרטן, המקובל על רופאים וחולים והמוכיח את עצמו הינו דיאטה ומשלימים תזונתיים.
האומנם המזון שאנחנו אוכלים יכול לעזור להישאר בחיים ואף לעצור את הסרטן ולגרום לו לסגת?
רעיון הטיפול בתזונה עורר בוז במשך שנים בין המומחים, אך עם השנים נבנו ראיות מוצקות הקושרות את התזונה לטיפול מוצלח במחלות כרוניות, כולל הסרטן. ועם ריבוי ההוכחות המדעיות גדלה הידיעה בכוחם המדהים של האנטי-מחמצנים ומרכיבי מזון אחרים.

יותר ויותר נעשות הדיאטות של המקורות הצמחיים והמשלימים התזונתיים מקובלות ברפואה הקונבנציונלית כחלק מריפוי ``משלים`` לניתוחים, הקרנות וכימותרפיה.
חלוץ בתחום, ד``ר ארנסט וינדר,נשיא הקרן האמריקאית לבריאות, ניו-יורק, ערך שני מחקרים- הראשון בסרטן-השד והשני בסרטן הערמונית.
מיזוג השיטות הולך ומתקבל בעולם הרפואה ונראית הקלה והפוגה , המוגדרת כ``פלא``.

התזונה במחלת הסרטן בעיקרה צימחונית, מזונות טבעיים דלי-שומן,נטולת בשר, עשירה בסויה בדגנים ובירקות.
מה קורה בשינוי התזונה?
אכילת פירות, ירקות ודגים תורמת לחסימת התפתחות הסרטן. מומחים מסכימים גם שהסיכויים של אנשים בריאים שאוכלים כך לחלות בסרטן הם מעטים יותר מחצי.
מזונות ואנטי-מחמצנים עוצרים אן מאטים התפשטות סרטנית ומאריכים תוחלת-חיים- ברוקלי, שום, שמן דגים, דגנים עשירי-סיבים, פולי סויה, ויטמין
C, קו-אנזים Q10 וסלניום.
איך?
תהליך הסרטן הינו תהליך ארוך ומצטבר של נזק התאים. הנזק הולך וגדל כשגידול נוצר וגדל ושולח גרורות.
המרכיבים התזונתיים ומזונות צימחיים וכן שומנים מסויימים הורסי את התא הסרטני ועוצרים את ההתפשטות ברקמות, משפרים את תפקוד המערכת החיסונית ואת מערכת סילוק הרעלים:
השום הורס תאי סרטן,
הברוקלי מכיל מרכיבים העוזרים לגוף לסלק חומרי כימיים הגורמים לסרטן,
הכרוב דוחה הורמון אסטרוגני המגביר את סרטן השד,
שמן הדגים מעורר את אנטי-החימצון הטבעי של הגוף, ועוד.

הוספת ויטמינים ומינרלים (בייחוד אנטי-מחמצנים) לטיפול קונבנציונלי יכולה להשפיע משמעותית-
כמויות ענק של ויטמינים נותנת לגוף עוצמת כושר להלחם בסרטן, והמחקרים כולם מראים ירידה של עשרות אחוזים בהתפתחות גידולים חדשים והגדלת תוחלת החיים לחולי סרטן.

הסלניום, שהוא מינרל-קורט, הוכיח שוב ושוב את יעילותו במלחמה –
במחקר בשנת 1996, ע``י ד``ר לארי קלארק מאריזונה, הוכח שמספר מקרי המוות ירד ב-50% בעזרת מינון יומי של 200 מיקרוגרמים במשך שנים.במיוחד הועיל הסלניום בסרטן הערמונית, מספר מקרי הופעת המחלה ירד ב 69%.
דיאטות קפדניות אלו מסוגלות ``להרעיב`` סרטן מסוגים שונים ולעצור את התפתחותו.
מסקנתו של ד``ר וייסבורגר, חוקר סרטן מהקרן האמריקאית לבריאות היא שהדיאטה משפיעה בכך שהיא מפחיתה את קליטת החומרים המעודדים סרטן ומגבירה קליטת חומרים הנלחמים בסרטן: ``אף פעם לא מאוחר מדי להשתמש בדיאטה נגד סרטן, אם כאמצעי מניעה ואם כאמצעי טיפול. זה יכול לעזור בכל שלב משלבי המחלה``.

בשנת 97 הועברו לנשיא ארצות-הברית 1000 מחקרים מדעיים המוכיחים
כי שיטות הריפוי האלטרנטיביות יעילות יותר ובטוחות יותר, וכן עולות פחות מאשר השיטות המקובלות.


שיטות לטיפול בחולי סרטן:

@ (פרופ` לינוס פאולינג) ניסוי על 134 חולי סרטן שונים –
ויטמינים ומינרלים ברמות גבוהות.
-הארכת חיים ב-80%, גבוהה אפילו יותר בין קבוצת נשים.

@ (ד``ר מקס גרסון) 50 מקרים שתועדו בספרו-
מזון צמחוני אורגני וחי, שתית מיצים רבה.
-50% הצלחה במטופלים במצב טרמינלי, אחרי טיפולים מקובלים.

@ (רודולף ברוס-מרפא אלטרנטיבי)
אי קבלת טיפול כימוטרפי- צום, מיצים, מעט ירקות והרבה תה צמחים.
הצום הארוך עיכל את תאי הסרטן מבלי לפגוע בתאים הבריאים.

@ עירוי ויטמין
C ברמות גבוהות
פגיעה בסוגי סרטן רבים.

@ צמחונות (+ תוספי מזון)
מחקר על 200 חולי סרטן.
@ היפרטרמיה (פרופ` פרידריך דאוארס)
טופלו 30 מקרי סרטן מוח והגידולים נסוגו.
 
@דיאטת באדוייג הצלחה של יותר מ-80% בהתאם לדרגה ולתנאי הטיפול. לג`והנה באדוויג הוצע 7 פעמים פרס נובל היוקרתי

לסיכום, נאמר בספרו של ד``ר רוברט וילנר ``הפתרון לסרטן``:

``אין ספק כי חולי סרטן שבוחרים בשיטות אלטרנטיביות יקבלו תוצאות טובות יותר מאשר אילו היו בוחרים בשיטות מקובלות כמו כימותרפיה, ניתוחים או הקרנות``.
 

מה חדש?
* * *
כל יום א בשעה 9.00 בלילה, שידור חי בהשתתפות מאזינים/ות. לשמיעת שידור הרדיו לחץ כאן.
מפת אתר זברה הקמת אתרי אינטרנט תכנון ניהול ושיווק בהתאמה אישית ללקוח